Puan vermedi·110 syf.····Okunma: 19 Kasım 2023 00:43 İçe kapanık olmanın psikolojisini en güzel ifadeyle tanımlayan yazar "Söyleyecek fazla bir şeyim hiçbir zaman olmadı. Ben de sustum" diyerek susmanın derinliğini gözler önüne seriyor adeta. Tabi bir de susmanın getirdiği yabancılaşmayı...
Hepimiz konuştuklarımızın yabancısıyken sustuklarımızı dinlemeyi ne vakit başaracağız kim bilir..
O vakit,
Bir yabancının sustuklarıyla idama gidişinin sesine kulak verin der susarım ben de...