Puan vermedi·68 syf.····Okunma: 17 Aralık 2022 00:00 Kitabı beğendim, zaten Stefan Zweig'in kitaplarını beğeniyorum. Kitap, İsmi bilinmeyen bir kadının ölmeden önce, ömrü boyunca aşık olduğu adama -ki bence takıntı- yazdığı mektubu konu alır. Mektubun göndereni belli değil. Bilinmeyen bir kadının elinden yazılıp çocuğunun ölümü ile başlayıp kendi ölümü ile sonlanan bir mektupta kadının hayatını anlatıyor.