·400 syf.····Okunma: 19 Kasım 2023 17:16 Ahmet Ümitle ilgili sevmediğim bir şey kitaplarında sürekli kendini tekrar etmesi . Yanlış hatırlamıyorsam İstanbul hatırasında da sonu aynı olmuştu . Beyoğlu rapsodisinde karakterler farklıydı Bu yüzden sonunu aynı yapmayı düşünmedi herhalde Bunlar benim yazarla ilgili eleştirilerim. Kitaba gelecek olursak yazın sıcaklığıyla başlayıp yağmurla bitiriyor . Sıcaklıktan o kadar nem vurmuş ki yağmurlu şu günlerde bende hissedebiliyordum artık o sıcaklığı . Günümüz ve gelecek günlerimizin sorunu Suriyeli Mültecilere de değinmiş yazar. Kitapla ilgili sevdiğim şey ise olayların daha mantıklı gitmesi . Çoğu insanın beğenerek okuduğu Beyoğlu Rapsodisini hiç sevmemiştim ben , çünkü mantığımla çelişiyordu çoğu şey . Sonunda Körebe isimli seri katili görüyoruz . Onun yaşadıklarını ve insanları öldürerek nasıl geçmişini unutmaya çalışmasını . İnsanların en rezil hayvanlar olduğunu söylüyor kitap . Aslında bunu söyleyen körebeydi. Sonu da dediğim gibi Klasik Ahmet Ümit tarzında bitti . Nevzat başkomiserle ilgili kitaplarında sonunu aynı yapmasını sevmesem de kimsenin ölmemesi içimi rahatlatıyordu. (Kitabı sevdim puanım 8)