·128 syf.····Okunma: 19 Kasım 2023 02:16 Anksiyetesi olanlar okumasın. Benim bildiğim kadarıyla yoktu ama kaşlarımı çatıp gözlerimi kısarak okuduğumdan olsa gerek başıma ağrılar girdi. Yedi öykünün yedisi de birbirinden tedirgin edici. Okurken hız trenine binmişsiniz de yukarı doğru tıkır tıkır tıkır tıkır çıkıyormuşsunuz gibi bir gerginlik yaşatıyor. Ara ara “ay! ay şimdi bişey olcak ay geldi ay yaklaşıyor yaklaşmakta olan” diye içinizden bağırışmanız muhtemel.