Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Kasım 2023 20:29 Yazar, 1-5 yaş arası erken çocukluk yıllarının (çizimler ve uygulamalar ile) nasıl huzurlu geçebileceği üzerinde duruyor.
Girişte kitabın kullanım kılavuzu yer alıyor. İçerisinde bulunan bazı görseller manaları ile veriliyor. Küçük çocuklar, ampul vs. gibi.
Kitapta duygular pek ele alınmıyor. Yazar burada özellikle ebeveynleri sinirlendiren davranışlara odaklanıyor.
Isabelle F. bu yönde çocukları anlamayı genel itibarıyla 3 kitapta toparlıyor.
İlki erken çocukluk dönemini (1-5) ele aldığı "denemediğim yol kalmadı" kitabı.
Diğeri çocukluk dönemini (6-11) anlattığı "sabrımı zorluyorsun" kitabı.
Sonuncu ise ergenlik dönemini (12-17) değerlendirdiği "artık hiç anlaşamıyoruz" kitabı.
İlkini okuduğum ve çok beğendiğim bu kitabı muhakkak tavsiye ederim.
*Gayet anlaşılır ve kısa sürede okunabilecek bir kitap sadece bazı sebeplerden dolayı okumayı geniş bir zamana yaymam gerekti. Ancak belirttiğim gibi rahatlıkla, sıkmadan okunabilir.