·318 syf.····Okunma: 22 Kasım 2023 00:00 Güzel bir kitap. Kitabın ilk başlarında Kafka'nın evli bir kadına mektup yazması yüzünden kendisine ısınamadım ve bu olay kitabın sonuna kadar devam etti. Kafka'ya ne kadar ısınamadıysam bir o kadar da Milena'ya ısınamadım, sebebi ise evli olması ve Kafka ile mektuplaşması. İlk başlarda gerçekten kendi içimde kurduğum mahkemede Milena ve Kafka'yı fazlasıyla yargıladım.
Kitabın sonuna doğru öğrendim gerçeği ve geç bile olsa Milena ve Kafka'yı kendi mahkememde yargılamayı bıraktım ancak bana göre hala çok fazla yanlış vardı. Her neyse güzel bir kitaptı. Kafka kendi iç dünyasındaki korkuyu başarılı bir şekilde kitaba yansıtmıştı ve ister istemez Kafka'nın kitapta kendi duygularını yazarken kullandığı süslü kelimelere kapıldığınızı hissediyorsunuz. Süslü kelimelerden kastım 'Korkuyorum' demek yerine bunu edebi bir şekilde anlatıp örnek veriyor.