“Bende Kalmasın Paylaşalım” Raif Kandemir
10/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2023 13. kitabı
Kitap son derece yalın ve akıcı bir dille yazılmış. Üç bölümden oluşuyor…Birinci bölüm “Roman” şeklinde başlıyor, lklnci bölüm “Deneme”, üçüncü bölüm ise “Biyografi”. Deneme bölümünde artık günümüzde ne yazık ki kabul görmeyen toplumsal ve insani değerler üzerinden sıkı bir öz eleştiri yapılıyor, çözümler öneriliyor. Biyografi bölümünde ele avuca doğmaz bir çocuğun sağlam bir aile eğitimi ve görgüsü ile nasıl topluma yararlı bir insana dönüştüğünü görüyoruz. Özellikle politik yaşamında liyakatsiz, dalavereci, egoist insanlarla mücadelesini okuyoruz. Kitabı özellikle genç nesilin okumasını öneriyorum; önceki nesilleri tanımaları,anlamaları ve örnek almaları için… Yazarı da tebrik ediyorum…
Hayat ve İnsan
Bende KalmasınRaif Kandemir · Tilki Kitap · 20201 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.