·88 syf.····Okunma: 26 Kasım 2023 12:18 Dört ayrı hikayeden oluşan Mürebbiye , Zweig’in okurken en çok sıkıldığım kitabı oldu . Yarım kalmışlıklar , sonundaki kasvetler son hikayenin yersiz gereksiz kısımları aşırı sıkıldım . Bir süre Zweig’ın kitaplarını okumayı düşünmüyorum. “Geç Ödenen Borç “ kitabın içindeki baştan sona güzel gelen güzel biten tek öyküydü . Demek ki istediği zaman kasvet olmadan da yazabiliyormuş
isterdim ki Zweig’ın bu tür , insanın içini karartmayan daha çok hikayesi olsun . Bu kitabı çok sevenler olmuş olabilir ama söylediğim gibi bana Zweig kitaplarına ara verme kararı aldırdı . Okumak isteyenlere iy okumalar dilerim…