Kitap tam anlamıyla harikaydı. Elime aldığımda iki kişinin anlatımının beni biraz meraklandırdığını ve her seferinde diğerinde neler yaşandığını bilmek için hızlıca okuduğumu fark ettim. Akıcı olmasının yanı sıra Ada ve Penny ile birlikte olayları bende yaşadığımı hissettim. Onlarla beraber mutlu oldum, üzüldüm, telaşa kapıldım. Kitabı okurken yaşadım diyebilirim. Yüzen evlere karşı hiç bu kadar ilgi duymamıştım. Kitap beni kendine bağladı ve karışık olayların muntazam şekilde birbirine bağlanması ise hoşuma gitti. Tabii bitmesini istemediğimden böyle bitmemeliydi dahası da olmalıydı dedim. Bu benim memnuniyetsizliğimden kaynaklı da olabilir...