Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
· Sabahattin Ali'nin bu kitabı karısına ve kızına yazdığı mektuplardan oluşan kısa ve duygu dolu bir kitap. Açıkçası ben karısına duyduğu sevgiden çok kızına yazdığı o iki üç satırda kızına verdiği değeri daha çok sevdim. Kızına yazdığı satırlarda itinayla kilosunu sorması ayrı bı hoşuma gitti. Bu kitapta karısına olan sevgisi ön planda. Sabahattin Ali'nin eserlerini zaten çok seviyordum ama bu mektuplarla ve karısına, kızına olan tutumuyla bir kez daha hayran kaldım.