ikinci kitap, ilk kitabına nazaran daha aksiyonlu ve heyecanlı geçiyor. yeşil'in katil olduğunu bile bile sevgili olduğu drew'in karanlık yüzünü görünce sürekli kaçması ya da korkması çok saçmaydı bence. baştan sevgili olma o zaman bir katilden ne bekliyorsun ki sen? drew'in yeşil için nadir bulunan bir çiçeği bulup getirmesi açıkçası hoşuma gitti ama defile gösterisi bölümündeki drew'in hali aklıma geldikçe yine bir zevk alamadım. Bence kitaptaki en iyi karakterler deborah, emily ve stew'di. maral'ın ötanazi okulu kitabını sevmesem bile yan karakterleri çok iyi yazdığı bir gerçek ve ben de yan karakterler için alıp okudum ikinci kitabı. Yan karakterler olmasaydı kitaba 2 ya da 3 puan verirdim büyük ihtimalle