9/10
·448 syf.··
2023 139. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2023 00:00
SONUNDA BİTTİ ŞAKA MI BU KİTAP. Okurken o kadar dalmışım ki uzun süre sonra ilk kez zamanın nasıl bu kadar hızlı geçtiğini bilemedim. Şok içerisinde okudum kitabı. Yeni gelen her karakter ve Rae sahneleri beni deli dehşete düşürdü. Yazımı gerçekten çok güzeldi. Okunması çok rahat ve kafa yormayan akıp giden bir kitap oldu. Dilara’nın kalemini çok sevdim ve acilen devam kitabına ihtiyacım var. Resmen daha 2. Bölümden bunun ihtiyacıyla tutuşuyordum. 2. Kitabın gelişini nasıl bekleyeceğim bilmiyorum. Karakter arası etkileşim ve geçmişten geleceğe olan bağlantılar çok güzel kurgulanmıştı. Hem bol bol Rae ve Mara hem de yan karakterleri tanıyıp okuduk. Rae sahnelerini okumak çok keyifliydi. Fav tanrım oldu resmen. Hareketleri, duruşu, Mara’ya olan yaklaşımı gerçekten çok güzel işlenmiş. Başlarda biracık(!) sövsemde çok geçmeden kendini sevdirdi. Mara’yı daha ilk cümlede çok sevmiştim ve kitap boyunca da sevmeye devam ettim. Olaylara verdiği tepkiler ve duruşu sahte değildi tamamen olası ve beklendik tepkilerdi çok fazla insanüstü yazılmaması ve gerçekçi olması çok hoşuma gitti. Kendini ezdirmemesi ve isteklerinin arkasından gitmesi çok hoşuma gitti. Genel olarak kitap gerçekten çok güzel yazılıp kurgulanmış. Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ve okuyucuya güzel yansıtılmış. Fantastik seven biri ve mitolojiye ilgi duyan birinin kesinlikle okuması gereken bir kitap
2023 Okuma Raporları
Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik · Ren Kitap · 2023967 okunma
·
2.153 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kac yas icin uygundur?
Wattpad üzerinde 2. Kitap var ne zaman basılır bilmiyorum ama ben başladım okumaya, bayıla bayıla okuyorum ✨😅
irew
Gönderi Sahibi
Yanlış bilmiyorsam kitap basılırken farklı sahneler oluyor ve düzenlemelere gidiliyor. Bende o yüzden basılı okumak istiyorum