Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
· Ötenazi okulu hiç ara vermeden tek seferde okudum diyebilirim.
Yazarın ikinci serisi olan bu kitap bence oldukça saran bir kurgusuna sahip olmakla beraber kitap karakterlerinin samimiyeti tamamen okurlara geçtiğini düşünüyorum.
Bir kalbin herşeyi başlatması gibi herşeyi de bitirebiliyor.
Büyük aşkımızın temeli hasta bir kalple başladı ama o kalple devam edilmeyeceği için bazı şeylerin değişmesi gerekecek.
Bir okul ne kadar gariplik taşıyabilir peki bu okulun ne kadar sakladığı sır olabilir.Herkes için önemli olan taşıyıcının bu okulda olma amacı ne bunun gibi birçok soru barındırdığı için kitaba ara vermeden okuyacağınızdan eminim.
Bendeki yeri bambaşka olan bir kitap okuyacak olanlarınızından beğeneceğinden eminim. Okuyacak olanlara iyi okumalar...