Yazarın anlatımını ve üslubunu çok beğendim. Olay örgüsünün sonlara doğru böyle ilerleyeceğini tahmin etmemiştim. fakat sonunda franzın mutlu olmasına çok mutlu oldum. Yazar resmen okuyucuyu beklenmedik yerlerde güzellikler çıkabileceğine işaret ediyor.