Stefan Zweig ‘ın diğer kitaplarına nazaran tek değil, bir kaç hikayeden oluşuyor. Kitabında kısa olmasından dolayı ben hikayeleri çok kısa buldum zira diğer kitaplarında bunlara benzer konulardan tek hikaye çıkarmıştı. Ama çerezlik bir kitap olmuş. Uzun hikaye sevmeyenlere 10 ar sayfalık bir hikaye grubu.