·331 syf.····Okunma: 30 Kasım 2023 01:16 Ben bu kitabı depremden sonra okumaya başladım. Ve bazı şeyler gerçekten üzücü. İnsanoğlunun kibri, dibe vuruşu, çaresizliği bir sürü şey… okumak ayrı yaşamak ayrı hiçbir çare olmayışı daha da vurdu beni bu kitapta o yüzden neredeyse bir senedir okuduğum bi kitap on sayfa geriye ata ata okudum hep. Bitmesin istedim. Benim için en fav kitap. Tavsiyem yani tavsiyem.