Merhaba dostlar
#KitapKulübü ile birlikte okuduğum Sis'i bu kadar seveceğimi hiç düşünmemiştim.
Kitap, annesinin vefatından sonra yalnız kalan Augusto'nun (Tıpkı Proust gibi) hayatında ilk defa âşık olmasını, Eugena ile onun teyzesi ve eniştesiyle, kendi arkadaşları ve evdeki yardımcılarıyla olan ilişkilerini, âşık olduktan sonra değişen bakış açısını ve duygularını anlatıyor. Bu konu etrafında yazar varoluşu, Tanrı'yı, insanı, kadının toplumdaki yerini sorguluyor ve roman karakteri Augusto'nun yazarıyla karşılaşmasıyla her şey başka bir boyuta evriliyor.
Kitap daha önsözden başlayarak,özellikle yazıldığı döneme göre farklılığını gösteriyor. Öngörüsü yüksek yazarlardan olan Unamuno'nun diğer eserlerini de mutlaka okuyacağım. Sevgili @ilknurdemir66 'un önümüze serdiği binbir çeşit bilgi olmadan ne kadar olursa tabii
Harika bir kitap ve çok keyifli bi sohbetti.
Sevgiyle kalın
.