İnsanın iç sorgulamasını, kabuğunun dehlizlerindeki arayışı konu alan varoluşsal sancılar üzerine kurulu bir kitap. Olaydan ziyade ele alış göze çarpıyor. Okurken zorlanmak, bazı kısımları anlamamak oldukça normal. İroni ve zeka ürünü bir kitap. Bu türü sevenler için güzel olabilir ama akıcı, romansı içeriklerden hoşlanan kişiler için iyi bir seçim olmayabilir...