Puan vermedi·687 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2023 11:12 Lise yıllarımda 3 defa başlayıp bitiremediğim bir kitap. Dostoyevski'nin okuduğum ilk kitabı aynı zamanda. Kitap güzeldi ama abartıldığı kadar değil. Benim için bu kitaptan daha anlamlı kitaplar var. Ama suçluluk psikolojisi üzerinde çok iyi durulmuş. Okurken bunu çok iyi hissediyorsunuz. Aslında sürükleyici bir o kadar da sıkıcı bir kitap. Ya da şöyle ifade edeyim: Bana hitap etmeyen bir kitap. Yine de tavsiye ederim .