·165 syf.····Okunma: 02 Aralık 2023 00:10 Kitabı 7-8 sene önce okumuştum. Aklımda haliyle konusundan başka bir şey kalmamıştı. Ek olarak bende bıraktığı etkisini de hatırlıyordum. O yüzden tekrar okumak istedim. O kadar sürükleyici ki bir saatte de okunabilir. İş için Kars'tan Almanya'ya giden bir imamın ve ailesinin hikayesini anlatıyor. Gerçekten yaşanmış bir hikaye olması fazlasıyla üzücü. Spoiler vermek istemiyorum ama kitabı okurken aklıma hep şu dua geldi: Ey kalpleri halden hale çeviren Allah'ım kalbimi kulluğun üzerinde sabit tut.