Çaresizlik kelimesi aslında bütün kitabı özetleyebilir. Victor Hugo en sevdiğim romantizm akımı yazarlarından. Sanki ana karakterimiz değilde ben çektim o acıları, içim paramparça oldu. Hele kızıyla görüştüğü bölümde içim gitti, ağlamamak için direndim resmen. Okumayan kalmasın.