Biz bu ilden gider olduk,kalanlara selam olsun demişti…Yine biliyorum bizim için hayır dua kılanlara selam olsun demişti.Ve sevgiliye gittiği o geceden sonra adının dilden dilr,aşkının gönülden gönüle dolaştığınıda biliyorum…Şimdilerde ons kimisi Âşık Yunus,kimisi Biçare Yunus diyor ya desinler.Yahut Yunus dedem,Tapduk Yunus,Miskin Yunus…Derviş Yunus varsın onuda desinler.Ve Türk yurtlarında,onu en çok “BİZİM YUNUS”diye çağırırlar.Yunus Emrenin hayatındaki zorlukları sabrettiği imtihanları,yaşadığı acıları sıkıntıları , kederleri,sitaresine ve evlatlarına duyduğu özlemi film şeridi gibi gözümüzde canlandıran bir kitap herkese tavsiye ederimm.