Ayşe! Güzel isim. Ben Ayşe ismine bayılırım. Ayşe! Şu isimdeki ahenge bakın. Ay ... ve şe ... İnsan bu ismi söylerken kendini ay ışığı vurmuş dalgın bir gölün üstünde sanıyor. Ay ... şe ... Nasıl, ayın ışıltısını suyun şıpırtısını duyuyor musunuz?
·1 alıntı·
1 +1'leme
·
526 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.