töre cinayeti anlatılıyor. ama çok sanatsal anlatılıyor. içim daraldı okurken. ablam böyle töreli filan diziler izlerdi ben küçükken. yanında maruz kalırdım. o dönemler aklıma geldi. hey gidi. ama baya iyi yani beğenmiştim. daha kısa bir sürede anlatabilirdi ama. gabriel garcia marquez çok iyi bir sol bek ismi gibi bu arada. inşaallah banlanmam buradan.