hocamın tavsiyesi üzerine okuduğum bir kitap. herkesin bir adalet ve içlerinde birer hülya olduğunu düşünmemi sağlayan kitap. mutlaka her insanın kendisinden bir şeyler bulacağı, yaptıkları ve yapmaktan çekindikleri üzerine düşüneceği bir kitap. kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.