"Bırakmıyorlar... İyi olamıyorum..."
Aşk
··2 alıntı·
19 +1'leme
·
31,5bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hayır demesini bilmek gerekiyor
Onlar zaten tam iyi olacakken bırakmıyorlar yada kötü zamanda bırakıyorlar. Boş verin zaten onların değil, sizin bırakmanız gerekiyor...
Sanmayı bırakıp, yapmaya başladığımız günlerde gelecek...)
Tam toparlandım diyorum. Ardından sil baştan oluyor :( Bu çok kötü bir his...
Sayfa kaçta
👍👍
Reklam
Sen bırak ve daha iyi olmaya bak :)