·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2023 01:25 Kitap bitmesin diye olabildiğince yavaş okudum ama sonunda dayanamadım ve her şeyin olduğu gibi kitabın da sonu geldi. Dizi seyreder gibi okudum , London 'un betimlemeleri tasvirleri o kadar güzel ki (çevirenin de önemi çok büyük) okurken güledebiliyorsunuz, ağlayadabiliyorsunuz. Okuyan herkesin muhakak kendinden bir parça bulacağına inanıyorum ve zevkle okunacağını düşünüyor herkese tavsiye ediyorum.