Puan vermedi·168 syf.··Beğendi
· Bu kitap için yazılacak o kadar çok şey var ki.Sanırsam kitabı anlatmak için benim lügatımda olan kelimeler bir miktar yetersiz kalacak.Hangi cümleyi seçsem biraz eksik kalacak gibi.Anlatacak çok şey var ama aslında hiçbir şeye gerek yok.
"""Dışarıdaki hayvanlar, bir domuzlara bir insanlara bakıyordu ama hangisinin insan hangisini domuz olduğunu söylemenin imkânı yoktu"""
Kitabın sonundaki bu cümle kitaptaki her şeyi ve kitabın derinliğini yeterince özetliyor. Başka söze ne hacet.
Iyi Okumalar Kitap Avcıları