·464 syf.····Okunma: 07 Aralık 2023 21:48 Daima ve daima sözü içimde bir yerlere dokundu , kitapta en çok geçen sözcükler olarak. Kitabı ilk okumaya başladığım da klişe bir aşk romanı okuyacağım sanırım diye düşünürken birden beni içine çekerek her bulduğum boşlukta okuma isteği uyandırmaya başladı. Grace ve Jackson ikisi de benim gözümde yaralı kuşlar. Birbirini sarıp sarmayalayan kendi yalnızlıklarını birlikte yaşamak isteyen ve hiç kimsenin, en yakınlarının bile itirazlarına kulak asmadan kendi yolunda giden "olağanüstü" :) insanlar. Sevginin, aşık olmanın ve kendini bulmanın ne demek olduğunu bilmeden birbirine öğreten Grace ve Jackson kalbimde çok güzel yer edindi. İçinizi ısıtacak yeri gelince de kendi yalnızlığınızı düşünmenize neden olacak ve mutlu bir iç burukluğu yaşamak isterseniz kesinlikle okumanızı tavsiye ederim!!