Bazı kitapları okurken kendimi böyle 4 duvar arasında sıkışmış hissediyorum ve bu kitabı okurken de öyle hissettim sürekli aynı döngü içinde dönüp dolaşıp ayni yere geliyoruz cidden sayfalar içinde sıkıştım sadece son sayfalarında biraz çok az daha hikaye ilerledi gibi hissettim o kadar yani kitabı genel olarak gerçekten beğenmedim aslında ama içinden böyle birkaç bölümü de cok beğendim.