Tam bir watty kitabı. Yazarın zerre kadar altyapısının olduğunu düşünmüyorum. Kitap kendini okutuyor o konuda hiçbir sorun yok ama olmamış. Kadını tipi bozuk, ceo olmayan bir erkek kaçırıp tüm bunları yapsa kitap gerilim türünde ilerleyecekken, yakışıklı ceomuz Sebastian yaptığı için dark romance olmuş. Söyleyeceklerim bu kadar :)