Bir yazarın eserlerini okumaya ustalık eserinden başladıysanız diğer kitaplar için bu çok büyük bir haksızlık oluyor ister istemez kendinizi karşılaştırma yaparken buluyorsunuz.Benim için yarım kalmış,çelişkilerle dolu bir kitap içinde verilen mesajlar için yine de okunmaya değer.