Sis ve Öfke Sarayı bu kitabı okuyuşumun üzerinden böyle bir zaman geçmesine rağmen nasıl inceleme yapmamışım gerçekten anlamadım. Hayatımın şokunu yaşıyorum,kitap tek kelimeyle MÜT-HİŞ-Tİ böyle bir ana karakter böyle bir olay örgüsü böyle bir akıcılık elimden düşürmedim.
Aşk yaşadım resmen kitapla (tamam itiraf ediyorum erkek karakterimizden etkilenmiş olabilirim) kesinlikle seriye şans verilmeli okumadan üçüncü kitabın müthiş olduğunu söyleyebilirim. Hemde seriye en başta böyle büyük bir ön yargıyla başlamama rağmen. Güçlü kadın karakterler beni resmen kalbimden vurdu Feyre gerçekten muhteşem bir karakterdi. Şans verip okuyanlara iyi okumalar diliyorum