·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2017 00:00 Çok güzel öyküler vardı.Kimisi beni çok etkiledi,kimisi beni düşündürdü,kimisi ben şaşırttı,kimisi beni üzdü.Duygudan duyguya atlayacağınız bir kitap.Bazı öyküleri,evet,biraz geride kalmış diğer öykülerine göre ama bunu yazar önsözde belirtmiş zaten.Ona göre okumanız önerilir.