Öncelikle +18 olduğunu söyleyelim. Hatta 18 üstü yetişkin okurlara bile fazla gelebilecek bir kitaptı. Karakterleri sevdim, diyaloglar fena değildi. İki bağımlının birbirlerini tamamlamaya çalışmasını anlatıyor fakat işler istedikleri gibi gitmiyor. Kitapta ters köşe bir durum yoktu, bazı olayları önceden anlayabiliyorsunuz, yazarın dili sürükleyici idi. Bir oturuşta çerez gibi bitirebilecek bir kitap, kalan serilerinde neler anlatılıyor göreceğiz sırada “Senden Ayrı” :) Sana Bağımlı