·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ağustos 2017 00:00 Bu ortamı çok özlediğimi fark ettim.2-3 yıl önce wattpadde okumuştum ama sonu maalesef yazılmamıştı.Bu da beni merak içinde bıraktı.Sonunda okumayı başardım.Çok eğlenceliydi.Ne kadar kahkaha attığımı bir ben bilirim yani.1 gecede 300 sayfa okudum,bırakamadım.Sonu da tahmin ettiğim gibi bitti.Bitiş şekli de yüzümde masum bir gülümseme bıraktı. Eğlenmek,kafa dağıtmak isteyenlere öneririm ama fazla beklenti ile başlamayın.