Daha önce hiç okumadığım bir yazar. Ama kitap kapağındaki övgüleri görünce okumak istedim bu hacimsiz kitabı ve gördüm ki övgüler sonuna kadar haklı.
Bir grev hikayesi bu. Askerler ile işçilerin karşı karşıya geldiği bir hikaye. Askerlerin gözünden okumaya başladığımız hikaye direnişçiler ve işbirlikçiler in gözünden devam ediyor.
Bazı katliamlar sadece büyülü gerçeklik ile anlatılabilir.m