·90 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Aralık 2023 16:02 Öncelikle bu kitap uzun zamandır elimde ve ara verip tekrar okudum sebebi şu bu süreçte 3 kez grip oldum ve bir çok kez seyahat ettim.. biliyorum bunlar bahane değil ama kendimi ikna etmeye çalışıyorum..her neyse kitaba gelecek olursak baya sevdiğim bir kitap oldu mahkumun kurduğu ilk kaçış hayali kaybetmediği sayısız umut ve daha çok şey…açıkçası beni üzen olay kitapta mahkumun kızı onu tanımamıştı ve mahkum en çok kızı için endişe etmişti..bir olay daha var mahkum ilk zamanlar ölmeyı tercih etmişti kürek cezası yerine ama her şeyi bittiğinde ve idam edilecek gün…her kese yalvardı idam cezasını kürek cezasını çevirmek için… bu da onun kurtulmak için son çırpınışları olmuştu