bu kitabı pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim sabırla sonuna kadar bütün şiirlerini okudum ama içimde biryerlere dokunmadı diyebilirim çeviri konusunda bı sıkıntı mı va diye düşündüm fakat ingilizce hâlinde de durum aynı bir Türk edebiyatı klasiği aşığı olarak bana hitap etmediğini söyleyebilirim