8/10
·351 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
Seveni de sevmeyeni de fazla kitabın. Okumaya başlarken o yüzden çok çekimserdim. Ne beklentim vardı ne de kötü olacağını düşünüyordum. Ancak ben sevdim hikayeyi. Sonuçta yine bir Dark Romance... Onurlu, vicdanlı, kalbi sevgi ve merhamet dolu bir adam beklemiyordum. Kadın karakterimiz Wendy'de çok rahatsız etmedi beni. Netice de o anladığım kadarıyla bu tarz kitapların olmazsa olmazı şeklinde o da affetti Hook'u yaptığı onca şeyden sonra ama nedense beni "Ne yapıyorsun kızım! Biraz burnu sürtsün al başını git bir ya!" travmasına sokmadı.
BağlıEmily McIntire · Ren Kitap · 2023846 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.