·256 syf.····Okunma: 17 Aralık 2023 14:59 Dizi tadında sürükleyici bir kitaptı.
Okumasanız da olur. İnsan kitabı okurken ruhunun beyninin kirlendiğini hissediyor. Eğer yaşadığı dönemi yansıtıyorsa cidden çok kötü nir toplummuşuz tabi kişilerin tercihine bağlı olarak ortamlar değişir.Lakin kitabı okuyup ne kazandık bilemiyorum. Evet bazen irademizi iyi kullanamıyoruz şeytanı suçluyoruz eeee sonuç şeytana uyarsan böyle olur ... gibi bir netice alıyoruz kitaptan.
Tahlil kitabı olduğu için okudum bir daha hiç bir kitabını okumayı düşünmüyorum