(Spoilerlı) Ortada bir kültür karmaşası var ve ahenkle zihnimize işliyor. Yolda Yusuf’la Roxy’yle karşılaşıyoruz aile olmalarını izliyoruz. Topluma göndermeler var ama hem açık hem ince. Doğrular nedir neye göre doğrudur.
Leyla bilmediği şeyler yokken huzurlu ama içini kıpır kıpır eden şeylerle tanışınca huzursuzlanıyor. Geçmişine o kadar bağlı ki ölürken bile o geçmişi istiyor. Ne kadar sevsem de yaşlı bir kadına yıkık demek istemesem de bana hissettirdiği öyle oldu. Bu acımasız yorum için özür dilerim.
Okurken yüzünüze ıslaklık katan bir kitap. Teoman dinlerken okursanız daha da ıslanırsınız.