Evet beğendim, Yaşar Kemal’in kalemi inanılmaz güçlü. İnsan okuduklarını bizzat yaşıyormuş gibi, bu kabiliyetinin bize kazandırdığı eserler birer hazine. Hemen okuyup bitirdiğim bir eser oldu. Okurken hep şunu hissettim toplum ve birey.. Toplumun kişi üzerindeki etkisi, baskısı her şeyiyle içine işleyen bir eser.