Karakterler arasındaki ilişki asla bana geçmedi, fazla yüzeysel işlenmiş benim için. Olimpos kitaplarını genelde beğenirim. O yüzden okurken sırf inattan bitirmek istedim belki bi kaç sayfa sonra güzelleşir diye ama yok, sayfa sayısı biraz daha fazla olsaydı zaten direkt yarıda bırakırdım:(