Selam kitap dostları bir serinin devam kitabını paylaşıyorum sizlerle.
İlk kitap #güçmevsimi ni soluksuz bir şekilde okumuştum. Bu kitaba da kaldığım yerden devam ettim. Başlarda ilk kitaba göre sanki biraz sakin ve durağan ilerlese de , sonuna doğru fazlasıyla adrenalin ve heyecan doluydu. Yani kitapla ilgili asla spoiler vermek benim tarzım değildir, bu nedenle bazen ne söylesem ne yazsam diye çok zorlanıyorum. İşte seri kitaplar bu anlamda yorum girmesi en zor kitaplar benim için. İlk kitapta öyle şeyler olmuş ve öyle bir yerde bitmişti ki bu kitapta anlıyoruz ki güç dengeleri ve karakterler fazlasıyla değişmiş.
Aşk, intikam ve güç sarmalında; silah tanrıları, uzay baronları ve devlet adamlarının mücadeleleri hafızanızda yer edecek. Yazarın akıcı ve edebi dili sayesinde serinin tadı damağınızda kalacak. Ve yine inanılmaz güzel bir son la üçüncü kitap için sizleri sabırsızlandıracak. Yani bende böyle oldu
Ve benim için motto olan bir söz; insanın tohumu bozuksa mevsimin suçu neydi?