Puan vermedi·366 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2023 18:33 Düş kesiği, Güray Süngü’nün okuduğum ikinci kitabı.Kitap gerçekten uzun süredir okuduğum kitaplardan çok farklı, bir içeriğe sahip.İçerisinde olaylar tekrarlı olarak farklı bir şekilde insan önüne sunuluyor. Ayrıca çok açık ve sade bir anlatımı var hikayenin.Kitabı okuduğumda neden bu kadar detaylara girildiği insanı sıksada zamanla kitapta ilerleyince aslında bu irdelemenin belirli nedenlerini insan anlıyor.İnsan içine yolculuğu çok iyi kesitler ile insanın önüne getiriyor.Kısacası içeriği çok farklı ama zaten onu kendine özgün kılan yanıda bu kitabın.Okuyacak herkesin çok beğeneceğini düşünüyorum.Tüm okuyuculara iyi okumalar diliyorum.