Daha önce İtbarak kitabını okumuştum. İncelemesini de şuraya ekleyeyim :) #170976242
Yıl sonu kafa dağıtmak için roman okumayı tercih ettim. Adetim olmadığı halde mitolojik/fantastik kitaplara da şans vermek istiyorum. Önceki kitaba göre olay örgüsünde pek değişiklik yok. Hikaye yarım kaldı gibi hissettim :) Ancak okuma tarzımdaki değişiklik iyi geldi bana. Serinin devamı gelecekse edebi yönünü güçlendirmek ve akıcılığına katkı sunmak adına daha güçlü betimlemeler olmasına özen gösterilmesi okur adına iyi olur.
Keyifli okumalar... :)