Kitabı okuduğunuzda büyük bir ihtimalle 1774 yılında yazıldığına şaşıracaksınız. Werther, kuşaksız, zamansız bir genç adam. Yolda birçoğuyla denk düştüğümüzden eminim.
Dili yormayan, çok “insan” kokan, çabasız güzellik niteliğinde bir kitap. Empati kurmak için en ufak bir çaba sarf etmiyorsunuz okurken. Bir bakmışsınız, her karakter sizsiniz.
Naçizane önerimdir, ben geç kalmıştım (bence), sonunda okudum :)