·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2023 14:35 Ne yazacağım bilmiyorum çok ama çok güzel bir kitap oldu okuduktan sonra öylece duvara baktım ve okurken bende nora’yla baya bir düşündüm ve bir çok yerde hak verdim noranın bütün hayatları yaşaması ve en sonunda kendi hayatına dönmesi beni çok etkiledi çünkü yaşaması gereken hayat oydu ve pişmanlıklar olacaktır hayatta ama önemli olan hayatı devam etmek eminim nora artık mutlu olacaktır hayatında çünkü artık ne yapacağına biliyor evet şartlar hâlâ aynı ama o değiştirebilir…uzun lafın kısası bu kitap bu yılda en iyi kitap oldu benim için