Kaç kez odamda oturup ağladığımı, kaç kez umudumu yitirdiğimi,kaç kez hayal kırıklığına uğradığımı kaç kez gözyaşlarımı tutmak zorunda kaldığımı kimse bilmiyor. Bazen en güçlü insanlar kapalı kapılar ardında ağlayan ve kimsenin bilmediği savaşları yenenlerdir..
Astra☆
··2 alıntı·
6 +1'leme
·
650 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
En çok sesi çıkanı canı yanıyor sandılar, asıl sessizce kenarda duranlara oluyor ne olduysa:))
Astra☆
Gönderi Sahibi
Evet gerçekten öyle :)
baya anlamak yazdiklarini..
Astra☆
Gönderi Sahibi
')
Astra☆
Gönderi Sahibi